DOĞA ÇEVRE SU ÇÖP KİMYASAL KÖMÜR FOSİL TOPRAK HAVA ATIK PİL EKOSİSTEM HURDA YAĞ MİKROP GÜNEŞENERJİ

9 Aralık 2020 Çarşamba

KAVAKLI Mahallemize MAXİCELİS İlaç Sanayi A.Ş İstemiyoruz..


KAVAKLI Mahallemize  MAXİCELİS İlaç Sanayi A.Ş İstemiyoruz..

09.12.2020






 Belediye Başkanı Volkan Yılmaz’ın, yatırıma destek verdiği, ancak aynı yatırım için Kavaklı’daki üniversite ve spor alanı kapsamındaki arazinin tahsis edilmesine ise karşı görüş belirttiğini Meclis toplantısında dile getirdi,

Belediye Başkanı Volkan Yılmaz,ı tebrik diyorum ...
Yerleşim alanı içimde bir sanayi tesisinin getireceği sorunlar sağlık ve çevre sorunları düşünmek bile istemiyorum bunun İçin bu karardan bir an önce vazgeçin diyorum..
Burası Spor alanı ve yağlı güreşlerin yapıldığı spor kompleksi yapılmasını istiyoruz..
Ankaradan tasis ettim oldu bittiyle olmuyor,bizde diyoruzki kavaklılı vatandaşlara sorulmalı yerelde yönetim yerinde yönetilmeli...
Yeşilime Dokuma..!
SİLİVRİ ÇEVRE DERNEĞİ
Başkanı Ali Korsan